Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2011

συνεντευξη

 Συνεντευξη απο την Singerbiscuit
  • Πόσα χρόνια έχεις stardoll?

  • Σχεδόν 1 χρονο।

  • Σου αρεσει ησελιδα ή νομιζεις πως καποια αλλη ειναι καλυτερη?

  • Μου αρεσει παρα πολυ....ειναι η 2η ζωη μου.

  • Πιστευεις οτι η εμφανηση σου ειναι υπερβολικη?

  • Οχι, ετσι ειμαι εγω. Μπορει σε καποιους να μην αρεσει η να με αποκαλουν φρικιο,αλλα δεν με ενδιαφερει γιατι ειμαι ο εαυτος μου!

  • Τωρα εισαι ss!εχεις γεινε ποτε covergirl?

  • Oχι αλλα ποτε δεν προσπαθησα...δεν με απασχολει αν θα γινω ή οχι.

  • Τι θα ελεγες στα κοριτσια που θελουν να κανουν το ιδιο style με εσενα?

  • Θα τις συμβουλευα να ειναι ο εαυτος τουσ και να μην προσπαθουν να μοιασουν σε κανεναν!

  • Απο που εμαθες για το stadoll?

  • Μονη μου...επαιζα ενα παιχνιδι και καταλαθος πατησα τη διαφημιση του stardoll .Μετα ανοιξα το παραθηρο για να δω τι πατησα και εγεινα μελος!


Σε ευχαριστω πολυ για την συνεντευξη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου